powered by
Rabbi Interactive Agency
רדינסקי, שעלתה מאוקראינה בגיל 4 וגדלה בנשר עם אמה, עוסקת היום באחד הנושאים הכי חמים בתעשיית הסטארטאפים: חיזוי העתיד באמצעות אלגוריתם לניבוי אירועים, שנשען על כל המידע הגלוי בעולם כדי לחקות את דפוס המחשבה האנושית ולנסות לצפות מראש כיצד יתנהגו פרטים וחברות. בין היתר היא הצליחה לחזות התפרצות של מחלת הכולרה בקובה ואת הירידה במחיר מוצרי אלקטרוניקה אחרי הצונאמי ביפן. השנה נמכרה החברה שלה, SalesPredict שמה, שמתמקדת במיון לקוחות פוטנציאליים לאנשי מכירות, לענקית המסחר המקוון eBay תמורת 40 מיליון דולר.
כמעט נכנס: וניה הימן, הבמאי שזכה בפרס ה-VMA על הקליפ שביים לקולדפליי ביחד עם גל מוג'ה.